חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מזון לנזקקים

איך מזון לנזקקים יכול לשנות את חייהם?

אין אדם שיכול להתקיים בלי מזון – זוהי אחת העובדות הברורות ביותר שיש לנו בעולם. לעומת העובדה הזו, ניתן להבחין באנשים רבים שמנסים לשרוד את חיי היום יום שלהם בלי מזון, ולצערנו לא תמיד הם מצליחים לעשות זאת, ומוצאים את מותם. באמצעות תרומה של מזון לנזקקים אתם יכולים לגרום להם להעביר את חיי היום יום שלהם הרבה יותר בקלות, אז בואו נראה איך אתם יכולים לקחת חלק בעניין הזה.

מזון לנזקקים באמצעות איסוף מזון יבש

ארגזים של מזון יבש הם דרך נפוצה מאוד לדאוג למזון לנזקקים. אותם הארגזים נאספים לא רק סביב חגים ומועדים מיוחדים, אלא גם בשגרה על ידי עמותות רבות. גם אתם יכולים לאסוף מזון יבש, ולהשתלב במערך ההתנדבות הן בשלב האיסוף, הן בשלב התרומה בפועל והן בשלב חלוקת הארגזים.

בין היתר, חשוב לצרף לארגזים מזון כמו אורז, שמן, סוכר, קופסאות שימורים וקטניות – כל אלו מחזיקים מעמד לטווח הארוך, ויכולים לייצר ארוחה חמה ומזינה לנזקקים.

מזון לנזקקים דרך ארוחות חמות ומזינות

אם ניחנתם בכישרון הבישול, אתם בהחלט יכולים לקחת חלק בבישול מזון לנזקקים עם ארוחות חמות ומזינות. בין אם תבחרו לקחת חלק במערך המתנדבים שנמצאים בבתי התמחוי בפועל, ובין אם תבחרו לבשל ארוחות ביתיות ולארוז אותן בתוך חמגשיות לחלוקה לנזקקים – מדובר על תרומה לא פחות ממבורכת.

מאיר פנים – לתרום מזון לנזקקים ולדעת שהוא מגיע למקום הנכון

ארגון מאיר פנים עובד כבר שנים עם מאות משפחות נזקקים ברחבי הארץ, ודואג להן לארוחות חמות ומזון יבש לאורך כל ימות השנה. צרו קשר עם מאיר פנים והשתלבו במערך ההתנדבות שלהם עוד היום, ותוכלו לחולל שינוי בחברה כולה.