חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה ניתן למצוא חוקים להטסת רחפנים?

בין אם אתם מטיסים רחפנים בשעות הפנאי שלכם ובין אם אתם מטיסים אותם כמקצוע ולצרכים מסחריים, אתם צריכים להקפיד על חוקים להטסת רחפנים לאורך כל ההטסה שלכם – חובבנית או מקצועית ככל שתהיה. על מנת שתוכלו להתחיל גם בעצמכם את הצעדים הראשונים שלכם בתחום הטסת הרחפנים, חשוב לנו לספר לכם היום איפה תוכלו למצוא את החוקים הרלוונטים להטסת רחפנים, כדי שתוכלו לעשות את זה כמו שצריך.

שמירה עליכם וגם על הסביבה עם חוקים להטסת רחפנים

הדבר החשוב ביותר שעומד במרכזם של חוקים להטסת רחפנים הוא השמירה על עצמכם ועל הסביבה שלכם. הטסת רחפנים יכולה להיות מסוכנת אם לא יודעים כיצד לבצע אותה, ובאופן הזה אתם עלולים לפגוע במבנים שונים, בטבע, באנשים וכמובן גם בעצמכם.

בנוסף, אי הקפדה על חוקים להטסת רחפנים עלולה לגרום לשיבושים חמורים במערכת התעופה הישראלית, אשר כוללת גם מטוסים וכלי הטסה אחרים. לכן, מציאת חוקים להטסת רחפנים וקריאה מוקפדת שלהם היא הכרחית.

חוקים להטסת רחפנים – כך תמצאו אותם

אז בראש ובראשונה, באתר האינטרנט של רתא – רשות התעופה האזרחית מפורטים כלל החוקים להטסת רחפנים בצורה ברורה מאוד. באתר תוכלו למצוא רשימות מסודרות של כל ה"מותר" וכל ה"אסור" באשר להטסת רחפנים, כך שלא יהיו לכם שום בלבולים ותוכלו לצאת לדרך.

מעבר לכך, קיימים לא מעט אתרי אינטרנט, בלוגים ובתי ספר שיוכלו לספק לכם את החוקים להטסת רחפנים בצורה פשוטה ובכמה לחיצות כפתור בודדות. כמו כן, אם מתחשק לכם להעמיק את הידע שלכם בנושא חוקים להטסת רחפנים ובכלל, תוכלו תמיד לגשת לקורס מקצועי של בית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט, ולדעת בדיוק מה מותר לכם לעשות ומה אסור. בהצלחה!