חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, על היתרונות של לקיחת משכנתא להסדר חובות

דני ליבנה הוא מנכ"ל אובליגור, מוסד פיננסי בעל שם המתמחה בניהול והסדר חובות. עם ניסיון של שנים בענף, ליבנה ראה אינספור אנשים הנאבקים בעומס חובות עצום. לאור זאת, הוא ממליץ בחום לשקול משכנתא כפתרון מעשי להסדרת חובות ולהימנע מהזנחתם.

משכנתאות מגיעות לרוב עם תנאי החזר ארוכים יותר, מה שמאפשר ללווים לפרוס את התשלומים שלהם על פני תקופה ממושכת יותר. ציר זמן מורחב זה יכול להקל על נטל התשלומים החודשיים הגבוהים ולספק ללווים מרחב נשימה להחזרת היציבות הפיננסית.

יתר על כן, נטילת משכנתא למטרות הסדר חוב יכולה להציע יתרונות מס פוטנציאליים. במדינות מסוימות, הריבית המשולמת על משכנתאות ניתנת לניכוי מס, ומספקת ללווים הטבה פיננסית רבת ערך. ניכוי מס זה יכול להוזיל משמעותית את העלות הכוללת של ההלוואה ולהפוך אותה לאופציה אטרקטיבית יותר להסדר חוב.

ההשלכות של הזנחת חובות

הזנחת חוב עלולה להיות בעלת השלכות קשות. חובות שלא שולמו עלולים להוביל לפגיעה בציוני אשראי, מה שמקשה על הבטחת הלוואות או אשראי עתידיים. זה גם עלול לגרום לפעולות משפטיות, כגון עיקול שכר או שעבוד רכוש. על ידי לקיחת משכנתא להסדר חובות, אנשים יכולים לטפל באופן יזום בהתחייבויות הפיננסיות שלהם ולהגן על כושר האשראי שלהם.

חשוב לציין כי נטילת משכנתא להסדר חוב מצריכה שיקול דעת ותכנון פיננסי מדוקדק. ליבנה ממליצה לאנשים להתייעץ עם אנשי מקצוע פיננסיים ולבחון אפשרויות משכנתא שונות כדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר לנסיבות הספציפיות שלהם.

אובליגור – להחזיר את השליטה על הכספים

לסיכום, דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, דוגל בלקיחת משכנתא להסדר חובות כאפשרות מעשית ליחידים המתמודדים עם קשיים כלכליים. על ידי איחוד חובות, השגת שיעורי ריבית נמוכים יותר ופוטנציאל ליהנות מהטבות מס, הלווים יכולים להחזיר את השליטה על הכספים שלהם ולהימנע מההשלכות השליליות של הזנחת החוב.

אובליגור הינו מוסד פיננסי מוביל המתמחה בהסדרי חובות הן לאנשים פרטיים והן ללקוחות עסקיים. עם שפע של מומחיות בתחום, אובליגור מחויבת לסייע ללקוחות להתגבר על נטל החוב שלהם ולהשיג חופש כלכלי. בין אם מדובר בחובות בכרטיס אשראי, הלוואות או התחייבויות פיננסיות אחרות, אובליגור מציעה פתרונות מותאמים לניהול משא ומתן והסדרת חובות בסכומים מופחתים. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלהם עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, ומעניק ליווי וליווי אישי לאורך תהליך הסדר החוב.