חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קיים כתב שירות המיועד ספציפית לילדים?

יש הרבה דברים שאכפת לכם מהם בחיים שלכם, אבל אין שום צל של ספק שהילדים שלכם נמצאים בראש סדר העדיפויות שלכם. אתם תמיד מחפשים להעניק להם את הטוב ביותר, ואם הדבר אומר שתצאו מגדרכם למענם – גם זה יקרה. לצד העובדה שאתם דואגים להם לחינוך הטוב ביותר, לחוגים ותכניות העשרה, למפגשים עם חברים וטיולים בארץ, חשוב שתדאגו גם למענה הרפואי הטוב ביותר שהם יקבלו ברגע האמת. עם הצטרפות לכתב שירות המיועד ספציפית לילדים אתם יכולים לקבל את כל מה שאתם חולמים עליו, ואולי אפילו יותר.

כתב שירות לילדים – מה הוא כולל?

קיימים לא מעט שירותי רפואה שניתנים לילדים, אולם כל גוף מעניק אותם בצורה אחרת – בהיקפים אחרים, במחירים אחרים ועוד. אם נסתכל על כתב השירות לילדים של חברת MyDoctor, שהיא מהחברות המובילות ביותר בארץ בתחום, נגלה שכתב השירות לילדים כולל מגוון בדיקות כמו בדיקת שמיעה, בדיקה אורתודונטית ועוד, אבחונים כמו אבחון דידקטי, אבחון פסיכודידקטי וכו', ייעוצים תזונאיים וייעוצים מרופאים מומחים במגוון תחומים, טיפולים רגשיים כמו ריפוי בעיסוק וטיפול בבעיות הרטבה, מפגשים עם קלינאית תקשורת וכן טיפולים כלליים כמו טיפול פסיכולוגי, טיפול בתא חמצן ועוד.

מדובר כאן על מעטפת שלמה שמעניקה לילדים שלכם את כל מה שהם עשויים להזדקק להם לאורך הילדות והנעורים שלהם, ולכן לא כדאי לוותר עליה.

הכירו את חברת MyDoctor מקרוב

חברת MyDoctor היא לא סתם עוד גוף אקראי, אלא היא גוף שפועל כבר במשך שנים למען שיפור שירותי הרפואה שניתנים במדינת ישראל. החברה מציעה לא פחות משבעה כתבי שירות שונים, אשר פונים כל אחד מהם לאוכלוסייה מובחנת אחרת, כאשר כל אחד ואחד מהם מציעים מעטפת שירותים רפואיים מקצועיים ביותר. צרו קשר וקבלו פרטים נוספים.

לחצו כאן לכתבה עם ישי קמחי