חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קיימים הבדלים בין מברשות איפור שונות?

נשים רבות שמות את נושא האיפור במקום הראשון בחייהן. הן מתאפרות לפני היציאה לעבודה, לפני היציאה למפגש חברות וגם לפני פעילויות חברתיות, וגם לקראת אירועים קצרים ויום יומיים כמו קניות בסופר מרקט השכונתי או סיבוב עם הכלב בשכונה. אותן נשים יודעות בדיוק כיצד להתאפר ובאילו חומרים להשתמש, אך מה שהן לא בהכרח יודעות הוא שקיימים לא מעט הבדלים בין מברשות איפור שונות שנמצאות אצלן. היות והיום מברשות איפור קיימות בכל כך הרבה סוגים, כדאי לדעת איך להבדיל ביניהן, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה עם הכתבה הבאה.

מברשות איפור – מה יכול להיות כל כך שונה?

אז בראש ובראשונה מומלץ שנתחיל מלבחון מברשות איפור לפי הגודל שלהן. קיימות מברשות איפור עם ראש קטן לעומת מברשות איפור עם ראש גדול, וכמובן שבין לבין נמצאות גם מברשות איפור עם ראשים בינוניים. כל מברשת כזו יש לה ייעוד ספציפי, שנועד לעשות שימוש בשילוב עם חומרי איפור רלוונטים בצורה המדויקת ביותר לעור הפנים.

העובי השונה בין מברשות איפור

בנוסף לגודל קיים גם נושא העובי של מברשות איפור. קיימות מברשות איפור עבות ששיערותיהן צפופות, לצד מברשות איפור דקות ששיערותיהן פחות צפופות. גם כאן העובי של המברשת יעשה את ההבדל בין איפור כזה לאחר, משום שהוא משפיע על הצורה שבה האיפור יימרח על הפנים ויתמקם עליהן.

מוצרי איפור שונים עם מברשות איפור שונות

בנוסף לכל זה, חשוב להבין שלכל מוצר איפור קיימות מברשות איפור ייעודיות. לצורך הדוגמה, מברשת שמיועדת למריחת סומק אינה תהיה כמו מברשת למריחת צללית, ולכן חשוב להבדיל ביניהן. היכנסו לאתר האינטרנט של בובי בראון על מנת לבחור מברשות איפור שיתאימו לצרכים שלכן.