חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כסאות בטיחות

חשיבות כסאות בטיחות בתוך הרכב שלכם

קיימים כל מיני נושאים בעולם שנאמר עליהם שהם עניין של חיים ומוות, אולם בחלק מהמקרים אין באמת סיכון ממשי שקשור לנושא המדובר. בכל הנוגע לכסאות בטיחות לתינוקות בתוך הרכב שלכם, לא רק שמדובר על עניין של חיים ומוות – אלא גם עניין של האחריות הגדולה שלכם בתור הורים. כסאות בטיחות שתניחו בתוך הרכב שלכם מביאים איתם חשיבות עצומה, ולכן צריך לבחור אותם בצורה מדוקדקת שלא פוסחת על שום קריטריון בדרך. הנה כמה דברים שחשוב לדעת כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה.

מהם כסאות בטיחות?

כסאות בטיחות הם הכסאות שבהם יש להושיב את התינוקות הקטנים שלכם בזמן הנסיעה ברכב. להבדיל מילדים גדולים או ממבוגרים, תינוקות אינם יכולים לשבת במושב הרכב מבלי אביזר בטיחותי כמו כסא בטיחות.

כסאות בטיחות כוללים ריפוד נעים ונוח לישיבה או השכיבה של התינוק, רצועות בטיחות לחגירת התינוק בזמן הנסיעה, וכן חיבורים ישירים לחגורת הבטיחות הקיימת ברכב. באופן הזה, כסאות בטיחות מספקים מעטפת ביטחון מקסימלית בזמן הנסיעה שלכם ממקום למקום, ומאפשרים לכם להרגיש בטוחים לגבי הנוחות של התינוקות שלכם.

איך בוחרים כסאות בטיחות?

כסאות בטיחות מגיעים בכמה וכמה גדלים, צורות ודגמים, כאשר כל אחד מהם מתאים לגיל אחר של התינוק. קיימים כסאות בטיחות שמיועדים לתינוקות בני 0 עד שנתיים, כמו גם כסאות בטיחות שיכולים לשמש ילדים בין שנתיים עד ארבע או חמש שנים.

בחירת כסאות בטיחות צריכה להתמקד בכל האלמנטים הבטיחותיים ובבדים שמהם הם עשויים, ומומלץ לבחור בכסאות בטיחות שמיוצרים על ידי יצרן מוכר, מקצועי, איכותי ואמין. היכנסו לאתר האינטרנט של חברת בייבי סתיו, ותוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים של כסאות בטיחות שיעניקו לכם את השקט הנפשי שלכם בזמן הנסיעה.