חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי קורונה, סגר או כל גורם מפתיע אחר- איך להתמודד עם זה? מאת צוות גיא כספי

לפני קצת יותר משנתיים הגיח נגיף הקורונה לעולמנו, ושינה הכל ברגע. עסקים נסגרו בזה אחר זה, חלקם באופן זמני וחלקם לצערנו לצמיתות, רבים היו צריכים לחשב מסלול מחדש ובעיקר- בלבול וחרדה נתגבשו באופן העסקי. לא כל שכן, נגיף הקורונה לימד אותנו שיעור חשוב: להיות מוכנים לכל מצב, בפרט למצב שבו לא תוכל להגיע פיזית למקום העבודה. כאן חשוב להגיד, עסקים שלקחו ייעוץ עסקי מצאו פתרונות מהר מאד לאחר פרוץ נגיף הקורונה, פתרונות יעילים, מהירים ומוכחים שאיפשרו להם לא רק להמשיך לעבוד, אלא אף להגדיל משמעותית את ההכנסות. 

חשיבותו של יועץ עסקי טוב

יועץ עסקי טוב באמת הוא יועץ שידע לדעת מה לעשות, ומצד שני גם מה לא לעשות. נגיף הקורונה אמנם שינה משמעותית את פני העולם העסקי, אך ללא כל ספק היה ניתן לקחת מכך שיעורים משמעותיים רבים לחיים העסקיים. כך בין היתר, יועצים עסקיים הדריכו את לקוחותיהם כיצד להעביר את העסק לדיגיטל, ובצורה כזו שתאפשר צמיחה, הגדלת חשיפה, הכרה והגדלת הכנסות. בין היתר, תפעול חשבונות אינסטגרם ופייסבוק ואף טיקטוק באופן מקצועי ועקבי ככלי שיווק. וכן, מינוף שיתופי פעולה בין עסקים, יצירת קשרים וכדומה.

בסופו של דבר החשיבות היא בהתמודדות עם אתגרים חדשים שאינם צפויים, ומציאת פתרונות מהירים וטובים כשאלו מופיעים. דווקא במצבים מאין אלו, חשוב להיות מוכנים מראש ולאפשר ליועץ העסקי שלכם לספק את המענה הנכון בזמן אמת. באמצעות תכנון אסטרטגי אמיתי ומעמיק, תוך לקיחה בחשבון של צרכי העסק, רצונותיו, המצב הנסיבתי, הכל אפשרי. ואם תהיתם, גם השמיים הם הגבול כשיודעים את העבודה. פנו ליועץ עסקי אשר יספק לכם שקט ושלווה ויביאכם לשגשוג גם בימים שכאלו. לקריאה נוספת באתר הרשמי של גיא כספי