חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע חברת הראל היא אחת מחברות ה- IT המובילות בארץ?

בכל תחום קיימות חברות מוכרות ובולטות יותר, ולצידן גם חברות לא מוכרות ולא בולטות כלל. ככה זה בכל תחום – ברגע שקיימות חברות וחזקות שביססו את מעמדן בתור חברות מצוינות, קשה מאוד להתחרות בהן. אחת מהחברות האלו היא חברת הראל טכנולוגיות, שמהווה היום את אחת מחברות ה-IT המובילות ביותר בארץ. אז מה הוביל אותה להיות מי שהיא היום, ואיך גם העסק שלכם יכול להנות מכל מה שהיא מציעה? הנה כמה פרטים שלא בטוח שידעתם.

חברת הראל טכנולוגיות – לביטחון העסקי שלכם

חברת הראל טכנולוגיות פועלת כבר למעלה מ-30 שנים כאן בארץ, והשירותים שלה הם אלו שמאפשרים לבעלי עסקים רבים כל כך לחוש את הביטחון הגדול שלהם סביב כל מה שקשור בפעילות העסקית הממוחשבת שלהם.

החברה מעניקה שירותים כמו שירותי גיבוי, שירותי אחסון, שירותי ענן, פתרונות התאוששות לאחר אסון, פתרונות שולחן עבודה וירטואלי ועוד. יחד כל השירותים והפתרונות האלו עומדים כעמודי תווך חזקים ואיתנים לכל עסק ועסק, ומאפשרים לו להתקדם קדימה עם ביטחון עסקי גבוה.

חברת הראל טכנולוגיות אל מול חברות אחרות

חברת הראל טכנולוגיות מביאה איתה לא מעט יתרונות ביחס לחברות אחרות:

1. חברת הראל טכנולוגיות פועלת בשיתוף פעולה עם כמה מחברות הטכנולוגיה הגדולות והבולטות ביותר בעולם, כמו חברת FUJITSU, חברת LENOVO, חברת HP ועוד.

2. חברת הראל טכנולוגיות מורכבת מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, ובראשה עומדים מנכ"לים בעלי ידע עשיר ומקצועיות מקסימלית.

3. היצע הפתרונות של חברת הראל טכנולוגיות הוא ההיצע העשיר ביותר בארץ, כך שכל שירות או פתרון שתחפשו לעסק שלכם – נמצא אצלה.

צרו קשר עם חברת הראל עוד היום ותוכלו לשמור גם על המידע של העסק שלכם!