חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו המקום הטוב ביותר לשים בו נדנדה לתינוק?

נדנדה לתינוק היא דרך מצוינת לגרום לתינוק לישון ולעזור לו להירגע. עם זאת, יש כמה תפיסות שגויות לגבי המקום הטוב ביותר עבור נדנדת התינוק שלך.

עבור רוב ההורים, הסלון או חדר הילדים נראים כמו המקום הטוב ביותר עבור נדנדה לתינוק. אבל זה לא תמיד כך! המקום הטוב ביותר עבור נדנדת התינוק שלך תלוי במה שאתה רוצה שהוא יעשה. אם אתה רוצה שזה יעזור להרגיע את התינוק שלך, אז הכנסתו לחדר השינה שלהם תעבוד טוב יותר מאשר הכנסתו לסלון או לחדר הילדים.

נדנדה לתינוק היא מקום נהדר לשים בו את התינוק כאשר אתה עסוק במטלות אחרות. זה יהיה מקום בטוח ונוח לתינוק לשחק ולנמנם.

אבל המקום הטוב ביותר לשים בו נדנדה לתינוק הוא לא בחדר הילדים או בסלון!

המיקום הטוב ביותר עבור נדנדת התינוק החדשה שלך הוא במטבח שלך! תקרות מטבח תלויות נמוכות מקלות עליך להגיע למטה ולתפוס את הקטן שלך כאשר הוא זקוק להחלפה או האכלה.

היתרונות של נדנדה לתינוק

היתרון הראשון הוא שהנדנדות מאפשרות טיפול ללא ידיים. זה אומר שאתה יכול להאכיל, להחליף חיתול או אפילו לעשות קצת עבודות בית בזמן שהתינוק שלך מרוצה בנדנדה. היתרון השני הוא שקל יותר ליצור אינטראקציה עם תינוקך כשהוא בתנופה מאשר כשהוא על הרצפה או על הברכיים שלך. 

זה אומר שאתה יכול לדבר איתם, לקרוא להם סיפורים או לשיר להם שירים מבלי שתצטרך לדאוג להחזיק בהם כל הזמן. לבסוף, נדנדות עוזרות לפתח מיומנויות מוטוריות כאשר תינוקות לומדים כיצד להשתמש בשרירים שלהם וללמוד להתנועע במרחב.

לפרטים נוספים על נדנדה לתינוק היכנסו לאתר של Joie ישראל