חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי הקטנת חזה ולמה נשים בוחרות בה?

נשים רבות אוהבות חזה גדול אבל מה קורה כשהחזה גדול מדי? הקטנת חזה היא הוא הליך קוסמטי שמקטין את גודל השדיים, כמו גם הוא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ושומן כדי להקטין את גודל השדיים.

ניתוח הקטנת חזה מבוצע לרוב מסיבות רפואיות כגון על מנת להקל על כאבי גב, צוואר וכתפיים הנגרמים משדיים גדולים, כאשר רקמת השד לוחצת על הצלעות והריאות, וכן על מנת לשפר את הדימוי העצמי ואת בטחון הגוף.

ההליך יכול להיעשות הן על נשים בעלות חזה גדול מדי למבנה גופן, והן על אלו שיש להן חזה נפול עקב גיל, היריון או ירידה במשקל.

מדוע נשים בוחרות לעבור ניתוח להקטנה והרמת חזה?

השדיים גדלים לאורך גיל ההתבגרות וההריון ויכולים להפוך לגדולים עד כדי כך שהם גורמים לפגיעה באיכות החיים של האישה. הם עלולים לגרום לאי נוחות אף בעת ביצוע הפעילויות הפשוטות ביותר,  וניתוח הקטנת חזה יכול לעזור להקל על תסמינים אלו ולשפר את איכות החיים של המטופלת וכחלק מהניתוח מתבצע הליך  הרמת חזה.

הסיבות מדוע נשים בוחרות לבצע ניתוח הקטנת חזה על מנת להקטין את גודל השדיים הינן מגוונות:

  1. מראה, לבוש ונוחות-  נשים עם חזה גדול חשות לעיתים קרובות אי נוחות מכיוון שהן אינן יכולות למצוא בגדים שיתאימו להן או שאינן מסוגלות להתאמן. ניתוח הקטנת חזה יכול לעזור לשנות את האופן שבו את נראית ומרגישה בגופך, כמו גם את האופן שבו הבגדים מתאימים לך.
  2. כאבים- נשים שיש להן חזה גדול מאוד עשויות לגלות שפעילויות מסוימות, כגון פעילות גופנית, קשות ומכאיבות להן בגלל גודל החזה שלהן. הן עלולות לחוות גם כאבי גב וכאבי כתפיים עקב משקל השדיים שלהם.
  3. נשים לאחר לידה-  נשים לאחר לידה, בעלות חזה גדול,  עלולות לסבול מסימני מתיחה בחזה ולאבד גמישות בעור שלהן.
  4. ירידה במשקל- לאחר ירידה דרסטית במשקל, נשים בעלות חזה גדול נותרות עם חזה נפול ולכן יבצעו הקטנת חזה יחד עם הרמה.

מעוניינת בעוד פרטים על ניתוח הקטנת חזה או הרמת חזה? הכנסי לאתר של ד"ר מוסקונה!