חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה ההבדלים בין מייק אפ לעור רגיש לבין מייק אפ אחר?

עור רגיש הוא עור שעלול להזדהם הרבה יותר בקלות מאשר עור חזק יותר. בהתאם לרגישות שלו, הוא מצריך שימוש בכל מיני חומרים עדינים שמכבדים את הרגישות הזו, ומצליחים להעשיר אותו בחומרים טובים ואינם מעמידים אותו בפני סיכון לזיהומים. היום נספר לכם מהם ההבדלים בין מייק אפ לעור רגיש לבין מייק אפ מסוג אחר, כך שתוכלו לבחור אותו כמו שצריך.

מייק אפ לעור רגיש – הרבה יותר עדין

מייק אפ הוא אחד ממוצרי האיפור הכי נפוצים גם בקרב נשים בישראל בפרט וגם בקרב נשים בעולם בכלל. המייק אפ מצליח להעשיר את האיפור ולסייע לו להחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר, ולכן יש לו תפקיד חשוב ביותר. כמובן שמייק אפ שמצליח להוביל את עור הפנים והאיפור לתוצאות טובות הוא מייק אפ איכותי מספיק, שמיוצר על ידי יצרניות מוכרות ומובילות בשוק.

מייק אפ לעור רגיש עשוי מרכיבים הרבה יותר עדינים ואופן המריחה שלו הוא הרבה יותר עדין מבדרך כלל. לצורך השימוש במייק אפ לעור רגיש מצורפות גם מברשות מיוחדות שניתן למרוח באמצעותן את המייק אפ בעדינות, כמו גם ספוגיות איפור ייעודיות.

הסיכונים במייק אפ לעור רגיש

ברגע שאישה מסוימת קונה מייק אפ לעור רגיש שמיוצר על ידי יצרן לא מוכר ולא איכותי, היא עלולה להעמיד את עור הפנים שלה בפני סיכון של ממש. החומר שממנו עשוי המייק אפ לעור רגיש עלול להיות לא מתאים, ובהתאם הוא עלול להזיק לפנים. שימוש שכזה עלול להוביל ליצירת יובש, אדמומיות ואף פצעונים על העור, וחבל.

זה הזמן להיכנס לאתר האינטרנט של חברת קליניק על מנת למצוא מייק אפ לעור רגיש איכותי, מקצועי ושישמור על עור הפנים שלכן!