חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מה-זה-תא-לחץ

מה זה תא לחץ

תא לחץ הוא למעשה מעין צוללת, את תחושות הגוף כאשר הוא נמצא מעל הלחץ האטמוספרי (כמו בצלילה למשל). לחץ גבוה זה המופעל על גוף האדם, לצד נשימת המטופל דרך ברדס או מסיכה, מאפשרת את התהוות הטיפול הכה מיוחד הזה, ואת תוצאות הבלתי יאמנות. תא החמצן נראה כגליל, עשוי חומר גמיש ואטום לחלוטין על מנת למנוע השפעה של גורמים חיצוניים לא רצויים במהלך הטיפול.

תא לחץ יכול שיהיה גדול ומותאם למספר רב של מטופלים וכן יכול שיהיה קטן ויותאם לאדם אחד בו 100 אחוז מהחמצן מגיע כמובן, לאותו מטופל. מאחר שזה האחרון מאפשר כניסה של 100 אחוז חמצן הוא גם מיטיב ונכון עבור טיפולים וריפויים מסוימים לעומת תא לחץ למספר משתתפים המתאימים לריפוי וטיפול בעיות אחרות.

רק על מנת לסבר את האוזן, כאשר אנו מדברים על עלייה מרבית של מולקולות חמצן אנו מדברים על עלייה שיכולה להגיע עד 1,000 מ"מ ואף יותר של חמצן מומס בדם, זאת כאשר הכמות הממוצעת בגופנו היא 100 מ"מ, כלומר, פי עשרה!

תופעות לוואי של תא לחץ


תופעת לוואי אפשרית נוספת, אך נדירה בהופעתה קרויה תופעת "חזה אויר", אשר פירושה הרעלת חמצן. תופעה זו גורמת להופעתם של פרכוסים לא רצוניים. אך גם אם ככל הנדירות שבה היא אכן מופיעה, אל חשש, תופעה זו לגיטימית והגיונית, והשפעתה חולפת מיד עם הפסקת הטיפול או זמן קצרצר לאחר סיומו. ונדירה עוד יותר היא תופעת לוואי ששמה "מיגרנת ראייה", אשר משמעותה קוצר ראייה זמני לתקופה של מספר שבועות לכל היותר, שכמובן, חולפת לחלוטין כלא הייתה.

החמצן בתדירות זו יכול להפיק ניסים אמיתיים בעבור הגוף, אך הוא גם יכול להיות מסוכן אם לא נוקטים את כל אמצעי הזהירות הדרושים. על כן, הצוות המתמחה לומד במהלך לימודיו בדווקנות יתרה את כלל סודות ויסודות המטריה של תחום רפואה זה, שלו השפעה מהותית וקריטית על חיי אדם, על כל המשתמע מכך. כפועל יוצא, מקבלת הרפואה החדשה של היום, בשנת 2022, תמונה חדשה, מרעננת ומחוללת ניסים של ממש, וזו בדמות רפואה היפרברית.

הצוות הרפואי

במהלך הטיפול, ישנה חובה להישמע לכל הוראות הצוות הרפואי ולעשות כדברו, שכן מדובר בטיפול מסיבי. הצוות הרפואי נמצא הן בתוך תא החמצן והן מחוצה לו, על מנת לוודא כי הטיפול מתנהל קשורה, וכמובן עבור המטופל ובשבילו לכל מענה.

כמובן, שעקב כל הנ"ל, הצוות הרפואי מחויב להיות מוסמך ומיומן ברפואה ההיפרברית, על כל נושא או מצב אשר עלולים להתרחש. הצוות הרפואי מוכרח להיות מקצועי, מיומן ובעל ניסיון ובקיא היטב במטריית הרפואה ההיפרברית. כמו כן, הצוות הרפואי מלווה את המטופלים ביחס אישי ואנושי, קשוב ומכיל, וזאת בהתאמה לבעיות הלא פשוטות שמגיעים איתן המטופלים לחויית הטיפול.

בנוסף להתמחות הצוות ברפואה ההיפרברית, הם כמובן מומחים בתחום הבעיה המטופלת בנושא הספציפי בכל טיפול מחדש. שהרי, בכל טיפול היפרברי ישנו צורך בריפוי של בעיה אחרת. לכן, הרופאים צריכים להיות לפני הכל בעלי התמחויות בתחומים הספציפיים. ביניהם, למשל רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית, רופאים מומחים בכירורגיה של האורתופדיה, רופאים מומחים לפצעים קשים ועוד. וכן, אחיות מוסמכות ואחיות חדר ניתוח, וטכנאים מוסמכים בתחום המכשור הרפואי אשר יבצעו בפועל את הפעלת תא הלחץ.