חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קלנועית-מתקפלת

עולם היתרונות הגדול של קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת היא אחד מהמכשירים הסיעודיים הכי מתקדמים, יעילים, משוכללים ואיכותיים בארץ בפרט ובעולם בכלל. בוודאי יצא לכם לראות לא פעם אנשים מבוגרים רכובים על הקולנועית בכבישים או על המדרכות, כשהם נוסעים במהירות נמוכה ממקום למקום ושומרים על העצמאות שלהם על אף גילם המתקדם או על אף מצבם הבריאותי הרעוע. הנה כמה יתרונות שכדאי לכם להכיר בנושא של קלנועית מתקפלת, אז בואו נתחיל.

קלנועית מתקפלת נכנסת בקלות לכל רכב

קלנועית מתקפלת יעילה לא רק בזמן הנסיעה עליה, אלא גם בזמן שהיא נישאת ממקום למקום. היות והקולנועית כוללת יכולת קיפול פשוטה וזריזה, ניתן להעביר אותה ממקום למקום בלי שום בעיה תוך כמה לחיצות כפתור פשוטות. באופן הזה, ניתן לשנע אותה בהתאם למקום שאליו האנשים המשתמשים בה מעוניינים להגיע, ולאחסן אותה בפינת החדר בקלות כשאין בה שום שימוש.

קלנועית מתקפלת היא בטיחותית ואיכותית

קלנועית מתקפלת עשויה היום מהחומרים הכי חזקים שקיימים בשוק, ולכן אם תקנו קלנועית מתקפלת איכותית ומקצועית – תוכלו להנות מ100% של בטיחות בכל נסיעה מחדש. המושב הוא מושב יציב בעל ידיות תמיכה בצדדים, הגלגלים איכותיים ומסוגלים להתמודד עם משטחים שונים כמו אספלט, לבנים ועוד, והכידון הוא בעל טווח פניות גדול שמאפשר תמרון של הדרך בצורה פשוטה ומהירה.

ההשפעה הנפשית של קלנועית מתקפלת על מי שמשתמש בה

אנשים חולים או מבוגרים מפחדים מאוד מהרגע שבו העצמאות שלהם תילקח מהם, והם יוותרו חסרי יכולת להגיע ממקום למקום בלי עזרה חיצונית. בעזרת קלנועית מתקפלת אותם אנשים יכולים להרשות לעצמם לשמור על העצמאות שלהם לטווח הארוך, ולא להיות תלויים באף אחד.

זה הזמן לפנות לחברת פולקו המתמחה בשיווק של ציוד סיעודי ושיקומי ולרכוש לעצמכם קלנועית מתקפלת עם כל היתרונות הגדולים שלה.