חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על מה חשוב לשים דגש בבניית אתר חדש לעסק?

בניית אתר חדש לעסק לא קרובה לא שוות ערך לתינוק חדש הנולד לעולם, עם זאת, ניתן למצוא דמיון כלשהו בין השניים. העסק הוא הבייבי שלכם ואתם ללא ספק תרצו להיעזר בכוח העצום של האינטרנט כדי לקדם את העסק שלכם, לבנות את המוניטין שלכם ולייצר חשיפה גדולה יותר לעסק שלכם. אם כבר דיברנו על שימוש באינטרנט לצרכי פרסום הרי שהבסיס להכול מתחיל בבניית התשתית החשובה ביותר והיא אתר החברה שלכם. אתר החברה יסייע לכם לבנות אמון ויחסים עם הקהל שלכם, יעבוד עבורכם גם כשאתם ישנים וכמובן יהווה את התשתית המרכזית לשיווק המוצרים והשירותים של העסק. רגע לפני בניית האתר שלכם הינה כמה טיפים חשובים לביצוע ושימת דגש.

בצעו מחקר מתחרים לפני שאתם בונים את האתר שלכם:

ביצוע מחקר מתחרים הוא חיוני מאוד לפני שאתם מתחילים לקדם ולשווק את העסק שלכם אונליין. אולי אפילו לפני שאתם מתחילים לאפיין את האתר שלכם. הסיבה לכך היא שלאחר חקירת המתחרים שלכם תאפשר לכם לקבל תמונה כוללת אודותיהם, לראות מה הם מציעים ללקוחות בתחום שלכם, במה הם מתבלטים? במה הם ייחודיים לעומתכם או לעומת מתחרים אחרים ובכך לתכנן את האתר שלכם והמסרים בו: האם הם מבליטים מחיר מוזל? משלוח מהיר? מותג חזק? חוויית משתמש מדהימה באתר? וכו'. זו הסיבה מדוע אנו בחברת https://www.gnss.co.il/ דואגים לבצע מחקר מתחרים כבר בשלבי האפיון של האתר.

בחרו באחסון מהיר ותמיכה מעולה:

יש היום הרבה חברות אחסון, חלקן ישראליות וחלקן זרות. עם זאת, מעט מהן מציעות גם מוצר טוב (כלומר אחסון טוב ומהיר) וגם שירות מעולה. בחרו בחברה כזו שתהיה מומלצת מאוד ותוכל לספק לכם שירות ברמת האיכות הנדרשת לכם, במיוחד אם אין לכם רקע טכני ותזדקקו לשירות זמין וסבלני.

בנו אסטרטגיית תוכן:

חשוב לבנות אסטרטגיית תוכן איכותית עם היררכיה נכונה של התוכן באתר שלכם. היררכיה זו תשרת אתכם גם בהליך הקידום האורגני של האתר וגם תסייע לכם להכין תוכנית לתכנים הקרובים לאתר שלכם.

תכננו תקציבים:

לאחר שלב בניית האתר סביר להניח שתרצו להתחיל לפרסם את האתר. השלב הבא יהיה ככל הנראה קידום אורגני בגוגל או פרסום ממומן. אנו ממליצים בחום לחשוב על קידום אורגני, במיוחד אם יש לכם סבלנות ואתם רוצים לקבל את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. לצורך כך חשוב לבנות תקציב פרסום מתאים ולהתייעץ עם חברת פרסום מקצועית בנושא.