חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איפה אפשר למצוא היום שמלות כלה למלאות?

שמלות כלה למלאות מאז ומתמיד היו אישיו שלא קיבל את ההתייחסות הראויה לו. נשים רבות הסתובבו לאורך השנים בעולם בלי היכולת לרכוש לעצמם שמלת כלה פשוטה או מפוארת ככל שתהיה, ולו רק בגלל שתכתיבי האופנה הצביעו על מידות קטנות וצרות יותר, וחלק מהסטודיואים אפילו לא הציעו קולקציה שמותאמת לכלות המלאות. היום ניתן למצוא יותר ויותר סטודיואים שמשלבים את האופציה של שמלות כלה למלאות כחלק טבעי מהקולקציה הכללית שלהם, והיום נספר לך איפה את יכולה למצוא שמלות מהסוג הזה בקלות.

אמנם יש התקדמות אבל התהליך עוד לא הושלם

אז נכון שהיום שמלות כלה למלאות הן מוצר שקל יותר למצוא מבעבר, אבל עדיין מדובר על נושא בוער שלא נמצא לו פתרון מוחלט. לכן, אמנם בהחלט ניתן להצביע על התקדמות ועל תנועה של יותר ויותר סטודיואים לייצור השמלות האלו, אך עדיין מרבית הסטודיואים אינם מחזיקים בקולקציה של שמלות כלה למלאות.

איך אפשר למצוא שמלות כלה למלאות בקלות?

הדבר הטוב ביותר שתוכלי לעשות על מנת למצוא שמלות כלה למלאות הוא לשאול חברות או מכרות שכבר התחתנו בעבר, ומצאו בעצמן סטודיואים שמאפשרים קנייה של שמלות כאלו. כמובן שחלקן גם יספרו על מעצבות פרטיות שתפרו בשבילן את השמלה מא' ועד ת' לפי מידותיהן, תהליך שכנראה יוביל למחיר גבוה יותר מהממוצע.

סטודיו קלייר – הסטודיו המושלם לקניית שמלות כלה למלאות

בסטודיו קלייר שנמצא בעיר כפר סבא תוכלי למצוא קולקציה גדולה של שמלות כלה למלאות, עם סגנונות שונים של שמלות ששומרים על הסטייל ועל גזרה נוחה ומחמיאה. אל הסטודיו מגיעות מדי שנה מאות כלות שמוצאות את השמלה המושלמת עבורן, ואין לנו פק שגם את תוכלי להנות מהשמלה הזו בעצמך בביקור בסטודיו. תהני!